سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کنکور راشد

ارسال شده توسط حاجی در 88/12/5:: 12:19 عصر

امسال بنده هم کنکور ارشد رو دادم، البته به صورت آزمایشی چون هنوز لیسانسمو نگرفتم و اصلا هم فرصت نکردم برا کنکور بخونم، اما برا آشنایی خوب بود
یکی از نکات جالب کنکور امسال این بود که به صورت آزمایشی برخی از رشته هارو به صورت نوین کنکور گرفتن که رشته من هم جزوش بود، به این صورت که دفترچه سوال و پاسخنامه هرفرد در پاکت دربسته وبه نام خودش بود، البته نه اینکه سوالها فرق کنه، اما سوالها  یا گزینه های جواب جابجا بود، به این صورت که مثلا سوال شماره 52من سوال شماره 50 بغل دستیم بود ودر بعضی موارد هم که شماره سوال یکی بود گزینه الف من گزینه ج بغل دستیم بود.
یک نکته دیگه هم برا من این بود که این کنکور اولین کنکوری بود که اصفهان دادم. یه چند تا عمل رو دیدم که تاحالا نه جای دیگه دیده بودم ونه شنیده بودم:
سرویس دانشگاه صنعتی اصفهان(حوزه امتحانی من اونجا بود) از اصفهان روزهای عادی 2تا بلیط میگیره ومیبره دانشگاه(دانشگاه صنعتی اصفهان در حومه اصفهان قرار داره) توی این سه روز که کنکور بود 4تا بلیط میگرفت!!!!!!
مطلب بعدی که واقعا جای هیچ حرفی رو باقی نمیزاره این بود که دم در دانشکده ها که دیگه میخواستیم بریم داخل وبازرسی میکردن باید موبایل هارو تحویل امانتداری میدادیم، که به ازای هر موبایل مبلغ 200تومن میگرفتن!!!!!
تازه بعضی از دانشکده هاش که به هم پل ارتباطی داشت تمام درهارو بسته بودن وفقط از 1در بازرسی میکردن ومیفرستادن داخل(به دلیل اینکه نیروی کمتری مورد استفاده قرار بگیره) که همین امر باعث شد نتونن تمام داوطلبین رو تو ساعت مقرر بفرستند داخل وکنکور نیم ساعت دیرتر شروع شد!!!! و بدتر از همه اینکه باید نیم ساعت تو صف می ایستادیم تا بریم داخل که واقعا ذهن رو میریخت به هم.
اینجاست که آدم صحت این موضوع رو میفهمه:      تانباشد چیزکی        مردم نگویند چیزها
و در آخر هم که عجب کنکور سختی بود، البته شاید یکی ازدلایلش این بود که نخونده بودم، اما کلا با کنکورهای قبلی فرق داره





بازدید امروز: 29 ، بازدید دیروز: 19 ، کل بازدیدها: 180224
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ